Min dag

Hejhej! Just nu sitter jag hemma och kollar på Vampire Diares.
Idag skulle jag egentligen åkt till stan med Inez, Claudia, Isabel, Shailee & Louise. Men jag orkade verkligen inte dra mig till stan.. Så jag var med Louise (en annan) Istället! Vi kollade på det sista avsnittet på VD, gash. Så hemskt, jaja..
Bakade chokladbollar och lite så. Sen så åkte hon hem, och då kom mamma hem och jag lagade mat, haha. Hemkunskapsläxa, så jag lagade köttbullar och mackaroner, yäh. I know, i'm the king of idéas..
Hah, inte för att det var så svårt, men jajo. Ikväll ska jag kanske träffa Inez. Sen bara ta det lugnt.
Kommer ett inlägg om hur man gör skugga på bloggen lite senare. Så håll utkik.
Bloggar senare, kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0