über glad

Hejhej! Sitter just nu på golvet och bloggar.. Haha, har precis ätit middag och efterrätt som mami hade fixat så fint så.
Åt lax med fetaost över (sjuukt gott) sen till efterrätt så fick jag en muffins typ som kladdkaka, sen honungsmelon och hallon, gud så gott. Hehe..  Sen har jag fått paket från mamma också! 1500 kronor och en kudde, haha :p Men imorgon ska jag byta ut det mot en ipod toutch och sen ska jag få låga vita converse. Sen på fredag ska vi åka till stan och kolla på en utställning och sen shoppa lite granna, jeans och så ska jag köpa en tröja från homerun! Älskar den!
Jaja, nu ska jag ladda över lite bilder från kameran, har ju ett nytt objektiv så är lite fotoberoende just nu. Haha, ni ska få se lite bilder jag tagit med det alldelles straxt! Men nu ska jag ladda över. Hörs snart! kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0