Twilight

http://data.whicdn.com/images/7602313/0e5a64b98a5580dacbdc9435db2c2938_large.jpg?1299128566

Sitter och kollar på Twiligt som går på 1:an just nu.. Det var jättelänge sen jag såg den!
Förut såg jag den hela tiden, under min Twilight beroende period. Hade en twilight blogg, läste alla böcker, tillochmed på engelska, hade många affischer, var jättearg när det var 15-årsgräns, såg premiären på både Newmoon och Eclipse osv.. Åkte också till en mässa för att se Edi gathegi som spelar Laurent. Höhö.. tycker fortfarande böckerna och bra och så! Men är inte lika beroende längre om man säger så.  Men nu ska jag äta glass också och se klart filmen. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0