Någon som orkar läsa allt?

Övrigt:
Nämn något som gjorde dig glad igår: Att det var fredag :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Vaknade av att solen lös igenom rullgardinerna. Suck ;p
Vad gjorde du för 15 min sedan: Var ute och hoppade studsmatta med Valter och Miranda (syssling)
Det sista du sa högt: "Jag orkar inte hoppa mer"
Det senaste någon sa till dig: Tilda som undrade om vi kunde cykla någonstans.
Vad har du druckit idag: Juice, vatten, festis.
Vad var det senaste du åt: Fikade för 2 timmar sen då jag åt ballerinakaka och bulle, så det var det senaste.
Vad var det senaste du köpte: En vit tröja med urringad rygg från JC. Köpte den i tisdags.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit.
Vad är det för väder hos dig just nu: Rätt varmt ute & lite mulet.
Godaste glassmaken: Vanilj och choklad. Men på isglass är det cola eller apelsin.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet faktiskt inte..
Sover du tungt: Ja ;)
Drömmer du mardrömmar: Sometimes
Trivs du med ditt jobb: Jobb och jobb.. Skola snarare, ja. Jag trivs väl, i alla fall med klassen och så.
Favoritklädsel: Rätt ljusa jeansshors, gladiatorsandaller och slappt linne. Sommar!
Favoritlåt just nu: Många!
Vad ser du om du tittar till höger: En dörr, tavla, byrå, lampa och lite saker på byrån.
Vad gör dig glad just nu: Att det är lördag!
Vad ska du göra härnäst: Hoppa studsmatta.
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Glad!
Favoritgodis: Surt & Marabou.
Kläder just nu: Strumpbyxor & linne, tog av mig blusen precis. Hade då en blus över.
Sommarplaner: Vara med kompisar, sola, bada, Grönan, åka till Paris, kanske Danmark m.m.
Hur många kuddar sover du med: Brukar sova med massa kuddar under mina två vanliga kuddar som ligger brevid varandra. Så typ 3-4.
Morgon eller nattmänniska: Olika, har olika perioder. Haha.
Vad är viktigast för dig: Många saker är viktiga för mig
Är du kittlig: Haha, jaa!
Snarkar du: Nej.
Äckligaste insekten: Spindel, mygga och äckliga konstiga skalbaggar. Och getingar!
Längtar du mest efter just nu: Sommarlovet!


Matvanor:
Bästa maträtt? MuKött, pommesfritt och bearnessås. MUMS. Haha.
Bästa dryck? Iskall cola, äppelcider (utan alkohol), pommac, trocadero, iskall mjölk, saft m.m.
Hat dryck och maträtt? Dryck: Kaffe, jag HATAR det. Mat: Blodpudding.
Bästa alkoholdryck? Dricker inte alkohol.
Använder du smör på smörgåsen? Nej, jag gillar inte att ha smör om man har det med ost och skinka. Men jag kan ha smör om man bara har smör.
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Ojoj, jag räknar inte direkt. Och det är helt olika varje månad!
Har du mer skor än kläder? Nej, mycket mer kläder.
Favoritplagg? Vet inte, har inte direkt nåt favoritplagg..

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Skolan, så pluggar.
Vad vill du bli? Jag vet inte, men skulle kanske vilja jobba med inredning och sånt.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Gör jag väl!
Är lönen viktigast? Får ingen lön eftersom jag går skolan.. Men när jag börjar jobba så kommer lönen vara en av de viktigaste sakerna! Men man måste ju trivas på jobbet också.


Boende:
Lägenhet eller hus? Hus.
Framtidsplaner med boende? Rätt nära där jag bor nu.
Litet eller jättestort? Jag gillar att ha det ganska stort, men inte allt för.
Landet eller mitt i stan? Vet inte, någonstans där emellen.
Mysigt eller sterilt? Mysigt.

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej
Älskar du någon? Ja.
Betyder familjen mycket för dig? Ja såklart!
Tycker du om att dricka dig full? Har aldrig blivit full så vet inte, men det tror jag inte. Haha.
Hemmafest eller krogen? Hemmafest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0