My feets is kind of sick.

Hejhej, förlåt för inte så bra uppdatering idag, men som jag sagt. Blir ganska mycket den här veckan.
Idag så hade vi bara tre lektioner, så det var ju nice. Sen gick jag, louse viktor och pulli och spelade in våran tvättfilm..
Haha, efter det så åkte jag hem till Ebba och var där ett tag och åt middag hos henne, alltid roligt :)
Sen hämtade pappa mig, och då åkte vi och handlade matsäck tills imorgon, då vi ska på friidrottsdag. Både kul och tråkigt, har ju inte direkt fungerande fötter om man säger så, kan ju lika gärna dra upp alla fel.
1. Ingen känsel på en del av lilltån 2. en öm häl som gör att jag inte kan ha skor på mig på ena foten (typ) 3. En blodblåsa.. 4. Sen allmänt ont på vissa ställen. Ja, vad säger man..
Haha, jaja. Nu ska jag redigera våran film lite, sen kolla på tv sen sova. är inte så trött men jaja.
Bloggar godnatt sen, kram. ♥

'
Haha, gammal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0