My day

Hallihallå! Haha.. Idag så har jag varit på en outlet med min lilla (stora) familj. Det tog ca. 2 och en halvtimme att åka dit! Men kan berätta. Vi åkte hemifrån någon gång runt kvart över nio. Stannade på olika ställen och sånt. Vi kom fram till Outleten runt ett. Då kollade vi runt och sådär, vi åt även glass. Yummiee. På outleten så fick jag ett par Hunters. Tack så mycket mamma och pappa! För dem jag hade tidigare var försmå och eftersom det nästan var halva priset på outleten så var det ju super. Sen efter det åkte vi och handlade och nu ska jag snart äta pasta med köttfärssås, sen duscha och se på film med godis. Hoppas ni har haft en bra dag! Puss och kram ♥



http://emilieljungqvist.blogg.se/images/2010/hunter-stvlar_107963084.jpg

Kommentarer
Postat av: Sharon

Vad heter outleten? Hur mycket kostade gummistövlarna? :)

2011-05-07 @ 19:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0