Min fredag

Hejhej! Idag så har jag varit i skolan såklart, tills klockan halv ett. Då åkte jag och Louise och köpte godis på Willys. Sen åkte vi hem till mig och hoppade studsmatta, kollade på The Grudge och åt godis. Ja, jag blev väldigt rädd! Usch, den var superläskig och äcklig. Typ hoppade till några gånger, haha. Sen kom Ellen också och då hoppade vi studsmatta och pratade en rätt lång stund och nu har dem precis åkt. Men jag ska åka till Forum snart med min familj, och sen ikväll blir det lite fredagsmys och sådär.
Vad ska ni göra ikväll då? :) Bloggar lite senare, Puss ♥


Kommentarer
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-13 @ 18:47:23
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0