Lördag

Godmorgon! Förlååååt återigen. Ja suger på att blogga, och nu ska jag verkligen ta tag i det här.
Nu ska jag bli duktig. Haha, jaja. Vaknade först upp halv åtta typ, för jag hörde att mamma var uppe. Då trodde jag att det var typ fredag eller nåt så jag fick typ panik, haha. Men sen så kom jag på attt det var lördag och somnade om och vaknade nu. Är fortfarande jätte trött. Men jaja.

Idag ska jag vara med Inez, det är städdag för oss båda, så vi ska hjälpa till att städa.. Haha... Dagens skämt. Vi mer? Går dit och tar saft och korv med bröd, sen går vi någon annan stans. Works for me!
Thöhö.. BTW! Anteckna att jag alltid skriver två .. efter varenda ord typ! Vet inte varför riktigt, kommit in i någon vana. Men bloggar mera snart. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0