Inge stan idag.

Hejhej, idag åkte vi inte in till stan somsagt. För att min jedrans häl har så ont så..  Har haft skavsår på hälen, men fortfarande gått med samma skor, så det har liksom tryckt mot hälen. Så är jäääääätte öm, låter inte alls som att skulle göra så ont, men lovar er. Jag börjar typ nästan gråta när man går med skor.. Haha.. Jaja. Life's goes on. Eller, nej juste det gör det ju inte. Vi dör ju inatt, tragiskt.
Men iaf, åkte förbi forum en sväng och köpte Sims 3 i alla fall. Vet inte hur min dag skulle gått annars.
Men har ont i huvudet har jag också, så kan inte sitta vid datorn. Så nu ska jag ut och sola.
Sen ikväll blir det bara vara hemma och ta det lugnt, är trött som en häst som har sprungit 30 mil. Så hyra film, och äta vattenmelon blir det ikväll. Men jag bloggar senare. Ha det gött. Kram ♥



Hahah, en redigering jag gjorde för ganska längesen.. Duktigt av mig, man ser ju inte alls att den är redigerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0