If no one is around you say, baby i love you

Tjenamorsch! Sitter och lyssnar på Say my name med destiny child.. Haha, det är därför rubriken är som den är.. typ.
För en timma sen åkte jag och pappa och handlade lite gott. Haha, hade ingenting hemma. Och kände mig så sugen på dumle, så då åkte vi och köpte det. Ikväll ska jag bara som sagt ta det lugnt, är så himla trött. You don't get how tired i am..
Jajo. Imorgon är det min födelsedag, kultkult! Känns inte alls något speciellt. När jag var mindre så kunde jag inte somna på kvällen för att jag var så "spänd" för morgondagen.. Haha, men det har vuxit ifrån nu : ' (
Haha, nej men ja. Nu ska jag äta dumle och kolla på någon film, eller vampire diares. Kraaam från mig ♥


Good words, deep..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0