Gympaläxa

Hejsan, hejsan! Nu är jag barnvakt åt febriga och förkylda Valter samtidigt som jag gör min gympaläxa. Vi ska läsa två sidrigt papper om orgientering. Kul.. Eller inte. Idag har det varit jättevarmt hela dagen, som dem flesta kanske vet? Jätteskönt verkligen! I skolan hade vi lite olika ämnen och slutade tjugo över två. Då tog jag bussen hem och hämtade pengar och en alvedon sen så åkte jag och Ellen till Forum. Hon kollade på skor, sen köpte jag present till Valter och en vit långärmad tröja från JC till mig själv. Sen kollade vi runt lite innan pappa hämtade upp oss. Nu är jag hemma och har precis ätit och nu är jag barnvakt somsagt och måste göra gympaläxan. Det är första gången vi har det faktiskt.. Jaja. Puss och Kram & förlåt för den dåliga uppdateringen ♥


© by me, from Thailand last year

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0