Gröna Lund

Hejhej! Nu kom jag hem för ett tag sen, har precis ätit middag här hemma. Hade det i alla fall jätteroligt på Gröna lund. Kan förklara lite nogrannare nu: Klockan tio i elva åkte jag hemifrån och mötte Julia och Ludvig på bussen. Sen åkte vi till Slussen, åt på mc donalds och tog båten över till Grönan. Då köpte vi mitt guldkort och sen åkte vi massa! Åkte Insane 2 gånger, Jetline 2 gånger, Uppskjutet 1 gång, Frittfall 1 gång, Blåtåget 1 gång (superläskigt ju! Hahah.. satt och skrek hela tiden..) och sen Extreme en gång. Köpte inga lotter eller så för då skulle jag inte ha råd med båtbiljetter.. Men man blev ju väldigt sugen på att vinna en stor marabou. Ska göra det nån gång i sommar! Haha, om jag har tur alltså. Men nu så ska jag mata kaninerna, duscha, sätta på en tvättmaskin (vi har det som hemkunkskapsläxa) och sen ta det lite lungt. Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0