Det här händer ofta när jag har tråkigt

Vad heter du? - Ebba
Vart bor du? - Utanför Stockholm
Hur gammal är du? - 14 år.
När fyller du år? - 17 Mars
Äger du några converseskor? - Ja, ett par höga vita.
Favoritdjur? - Kanin eller hund.
Vad spenderar du mest pengar på? - Kläder.
Senaste konserten? - Det var ganska länge sen, eller jag såg Darin på Gröna lund i söndags när jag satt i uppskjutet.. haha.
Antal kuddar i sängen? - 3-4. Fast inte staplade på varandra, utan brevid.
Sov du ensam inatt? - Japp.
Antal timmar sömn inatt? - 7-8 timmar kanske?
Enmannasäng eller Dubbelsäng? - Jag har en enmannasäng.
Vem sov i din säng inatt? - Jag.
Vilka kläder sover du i? - Shorts och t-shirt, eller t-shirt och trosor.
Har du sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja.
Har du varit kär? - Ja
I Vem? - Hemligt.
Är du tsm med någon just nu? - Nope.
Vem är din bästa vän? - Några stycken. Har inte bara en.
Har du fler vänner än bästavänner? - Ja.
Favoritlåt? - Next to you, Breakeven och många fler.
Favoritartist? - Justin bieber.
Favoritpogram? - Desperate housewives.
Favorittyp på film? - Romantisk, komedi, skräck (ibland)
Favoritplagg? - Skinnjacka, mina jeans m.m.
Favoritmaträtt? - Tacos, kött och potatisklyftor, lasagne.
Favoritmånad? -  Alla sommarmånaderna, mars & december.
Favoritrum i huset? - Mitt rum, vardagsrummet och köket.
Favoritsmink? - Mascara.
Favoritgodis?- Marabou & sura.
Har du syskon? - Ja, tre styckna.
Hur gamla? - 12, 3 & 2 månader.
Vill du ha fler syskon? - Nej, det räcker gott och väl med tre ;)
Är dina föräldrar gifta? - Japp
Älskar du din familj oavsett vad som händer? - Såklart
Är du duktig i skolan? - Är inte bäst i alla ämnen precis, men gör mitt bästa.
Har du bra betyg? - Får inte betyg ännu.
Har du fått göra om ett prov någongång? - Nej
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja
Sköter du dej i skolan? - Ja

Kommentarer
Postat av: victoria

http://bloggenmedingetnamn.blogg.se/2011/may/fragestund.html#comment



Ställ lite frågor är du snäll. Puss <3

2011-05-24 @ 20:49:46
URL: http://bloggenmedingetnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0