Årets första dopp den 11 maj

Hejhej! Förlåt att jag är sämst på att blogga. Men jag har verkligen fullt upp!
Först hade vi skola, vanliga lektioner typ. Sen så slutade vi då, och jag och Ebba gick hem till mig och hämtade bikinis.
Sen så cyklade vi till trållz (hehe.. en sjö som inte riktigt heter så men ändå) Där mötte vi upp Louise S, Louise Ö, Isabel och Claudia. Vi åt chips, och kakor och drack saft. Sen så badade vi också! Första doppet för iår, yäh. Ganska tidigt om jag får säga det själv.. Hah, inte så kanske men jaja! Det var 17 grader i vattnet, fast egentligen 15-16 tror jag. För jag tror inte det var såå varmt. Men sen åkte jag och Ebba hem, vi fick skjuts av hennes pappa. Sen kom pappa och hämtade mig och åkte till Forum, där köpte jag ett par ballerina och en kofta, sen så köpte vi hem mat också.
Men det var typ hela min dag! Har precis duschat, och nu ska jag kolla lite bloggar, sen kolla på tv, sen sova.
Vi hörs imorgon, Kram! ♥


denna söte ska jag vara med imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: M A L I N

Jag har färre än er, det LOVAR jag, min statestik är jättedålig - verkligen!



Jag har väl ändå inte många kommentarer? ='O <33

2011-05-11 @ 21:46:49
URL: http://theaprilchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0