21 maj 2011..

Godmorgon alla bloggläsare! Kanske sista gången jag skriver ett godmorgoninlägg, det känns ju lite sorgligt. Vi får se vad som händer idag.. Klockan 18.00 i USA så ska tydligen jorden gå under.. Men i Sverige är jag lite osäker på. Det skiljer iaf nio timmar på Sverige och Kalifornien. Så det blir väl någon gång i natt isånnafall jorden går under i Sverige.. Jag är rädd, kan jag erkänna. Men det känns inte som någonting kommer hända. Så ja! Men idag ska jag och min familj åka iväg vid en hamn och köpa glass tror jag, sen ska Tilda köpa present till sin kompis. Så ha en bra lördag! Kram ♥

Dagens fråga: Tror ni jorden går under idag?


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nej, tror inte det! (hoppas inte iaf!)

2011-05-21 @ 10:22:52
URL: http://avlovisa.blogg.se/
Postat av: ebba

Nej, det tror jag inte!;)

dom har sagt så 1000ggr och det har inte hänt.:)

så tror inte att det kommer att hända nu heller.

älskar eran blogg!:D<3

kram!

2011-05-21 @ 15:57:23
URL: http://ebbabrink.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0