14 years old!

Hej & Godmorgon allesammans! Idag är det lilla jags födelsedag! 14 år nu, haha. Känns inte som om jag är det, jag är så liten.. Men, men! Haha, har fått (en så länge, har bara fått från pappa) Ett objektiv! 0 - 50! Har inte fått det ännu för det var slut men ska få det när det kommer in igen! Är suupper glad! Sen har jag fått 1000 kronor också! :)
Gud vad mycket utropstecken det blev.. Haha, men jaja! Haha, sen har jag fått en liten bakelse med ett AIK märke på! Aik for life. ♥ Vet inte riktigt varför jag hejar på dom, men nästan alla i min familj gör det så, what the hell! Jag kör på den också. Idag ska jag till västerås och bli firad av min släkt på pappas sida, och innan det ska jag duscha äta frukost o.s.v. Men jag bloggar sen. Kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

Grattis Ellen!! <3

2011-05-29 @ 15:16:27
URL: http://majafurugard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0