Tidigt godmorgon/Gårdagen

Godmorgon allihopa! Jag vaknar jättetidigt idag, men kan faktiskt inte somna om. Vaknade och var kissnödig, sen försökte jag somna och det gick inte. I alla fall. Igår var uppdateringen HEMSK. Förlåt för det, men igår på dagen så jag var jag i Sickla med min familj. Vi köpte lite presenter, drack smoothie på Naked juicebar och kollade runt. Sen åkte vi från Sickla 20 över 5, och jag skulle träffa lite kompisar klockan 6. Så det var ganska bråttom, sen så åt vi pizza och sånt. Sen åkte jag hem till familjen, åt vindruvor i mörkret. Haha, fast vi var tvugna att ha en lampa tänd. En liten lampa, för Valter och Vera blev jätterädda annars. Idag så ska jag inte göra någonting speciellt tror jag, förutom på kvällen så kommer mina kusiner och min farfar hit. Och idag kommer jag uppdatera mycket mer än igår.
Vi hörs senare, Kram på er & hoppas ni får en bra söndag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0