Stockholm - Båstad

Hejhej! Nu så sitter jag framför tv:n och kollar på "Stockholm - Båstad", det är reklam fast det började nu igen.
Vi får se om det här blir en bra serie eller så, men ingenting kan slå Solsidan! Tidigare i eftermiddags/kväll så var min farfar och min kusin och hans föräldrar hos oss. Vi fikade och sen så fick jag presenter. Hihi, jag fick ett presentkort på Forum & två skivor. Presentkortet från min kusin och skivor från farfar. Tack för presenterna! Inte för jag tror dem läser det här, men aa. Sen när klockan var halv sju åkte jag och pappa och handlade på Hemköp. Sen lagade pappa tacos, och nu sitter jag och kollar på Stockholm båstad. När programmet är slut så ska jag fixa allt för imorgon, kolla på tv, borsta tänderna och fixa allt. Sen ska jag sova halv elva typ. Men vi hörs, Kram ♥

http://www.tv4.se/polopoly_fs/1.2065057.1300796894!image/1966752351.jpg
Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0