Saker jag inte skulle tacka nej till..

Dör lite här hemma, jag och Inez pratade en del när vi gick på promenix och kommer ju på en massa saker jag skulle vilja ha..



♥ HUNTERS - Okej, erkänner. Först tyckte jag liksom, vad är grejen? Det är vanliga gummistövlar..? Men inte då. Nåt speciellt är det med dom. Lovet it.
JOFAMA BY KENZA - Goosh, seriöst. Åh, alla fina små detaljer på dom, jätte fina skinnjackor, älskar dem.

♥ MARC JACOBS VÄSKA - Varje gång jag går in på Jackie så står dom där vid kassan, så fint uppställda. Blir alltid lika irriterad på att jag inte äger en.

♥ HPI OF SWEDEN MÖSSA - Känns lite hemskt att vilja ha en, tänker på att man känner sig lite som en djurplågare, men.. Tycker dom är lite fina.

♥ IPHONE - Önskas i födelsedags present, en iphone 4 alltså.. Grymma grejer.

♥ EAR CLIFF / Cuff - Jätte snyggt enligt mig, om ni inte vet vad jag menar sök på google.

♥ D BRAND JACKA - Till nästa vinter iof, en vit eller svart. Tycker dom är så fina så.
[1170043_heart_sketch[1].jpg]

Kommentarer
Postat av: M A L I N

Ville du inte svara på kommentaren? xP <33

2011-03-13 @ 20:17:54
URL: http://theaprilchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0