Såhär sover vi inatt!

Hejhej, nu är jag hemma hos Lina, vi är jätte sorliga.. Vi sitter med varsin.. Eller, Lina sitter vid sin iPod touch, och jag med hennes dator.. Vi ska väl kolla på film och lite så snart, sen ska vi nog sova.. Haha, sorliga människor asså.
Men jaja! Jpes tjejmiddag var azum! Jätte trevlans sällskap också! Var ju bara där i 2 timmar, men jaja! Kul ändå!
Sen så är det ju asnice med Lina också! Även fast vi är jätte osociala och skrattar åt våran torra humor.
Haha, jaja, imorgon så ska Lina ta ett till hål i örat, men inte jag. Har aldrig haft heller.
Men jaja, detta sitter Lina och sjunger just nu.. Varning för grova ord. "Bitch I'ma kill you! You don't wanna fuck with me. Girls neither, you ain't nothing but a slut to me" Lina alltså.. Jaja, nu ska jag visa våran xtreeemt snygga säng vi sover i..



Kommentarer
Postat av: M A L I N

Pinnsmal? Jag äter VARJE dag. Såg dig i matsalen med en tallrik med bara grönsaker och du typ gömde tallriken när jag och mina kompisar gick förbi. Och det var god mat - stuvade makaroner m. köttbullar? =/



Jag är inte pinnsmal, jag är jätte missnöjd med min kropp på alla olika sett. Jag tycker inte jag är tjock men andra saker.. Du är jättefin! <3

2011-03-11 @ 22:47:03
URL: http://theaprilchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0