Ruff day..

Hejhej! Förlåt för sämst uppdatering dom senaste dagarna. Känns som att det har hänt jätte mycket idag.. Läs om ni orkar!..
Ja, iallafall. Vi hade ju sovmorgon i morse och jag vaknade halv 7. Kul, eller hur? Inte riktigt, jaja. Fixade mig som vanligt på morgonen, sedan gick jag till Inez, sen till skolan. Sen första lektion hade vi Svenska, då åt vi kladdkakan som blev över igår istället! Haha, så det var ju en helt okej lektion ;) Sen så släkte dom ner i hela skolan för vi hade Earth Hour då. Haha, det var ganska kuligt.. Thih, haha, när man skulle gå ner för en trappa så var det helt kolsvart, så man såg ingenting. Bara så att ni vet.. Sen hade vi So, sen slutade vi. Då gick jag och Inez hem till henne, åt mellis och var inne lite på datorn. Men sen så ska jag kolla min mobil. Och den är helt borta, heeeelt borta. Ringer på den, men inge svar. Börjar få lite panik. Ringer Louise som fortfarande var kvar i skolan och ber henne kolla i Claudias skåp om den låg där. Men icke sa nicke. Inez och jag går då hela vägen tillbaka och letar efter den på vägen, går in i skolan, letar överralt. Går till expiditionen. Men nej. Då åkte vi till forum och fikade, kollade lite. Hittade 4 saker i got 2 have.
Och inez köpte solglasögon, jätte fina! Sen så åkte vi hem och gjorde inte så mycket. Jag gick hem och fortsatte leta.
Hittade då mobilen. Och gissa vart den låg?.. I min skolväska. Jag och Inez hade hält ut allting, stampat och klämt på den, men vi hittade den inte. Men där låg den ändå. Samtidigt hittade jag mina hemnycklar och min skåpnyckel bara några minuter senare, som också hade vart borta. helt sjukt? :p
Jaja, nu blev det här väldigt långt.. Vi hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0