Pheew! What a night..

Haha, rätt konstig rubrik. Är hemma från föräldramiddagen som jag kom hem i från 9.50 typ.
Sedan dess har jag duschat en ganska lång dusch. Skööönt!
Föräldramiddagen gick faktiskt bra! Så det var ju tur. Vi hade lagat pizza, sedan åt vi kladdkaka till efterrätt och så hade vi tipsrunda som mor min vann btw ;p, lotteriförsälning, och filmvisande av våran skoldokumentär. Kommer ladda upp den på bloggen imorgon, men påminn mig bara! Ganska lyckad kväll faktiskt, sen efter alla hade gått så hade vi kull i matsalen och hade släkt alla lampor så det var kålsvart. Haha, det var kul! ;)
Men nu är jag iallafall pigg och helt slut samtidigt. Men ska sova nu. Imorgon har vi sovmorgon till halv 10. Nice!
Men vi hörs imorgon, godnatt alla fina ♥



Kommentarer
Postat av: william

vilken söt blogg ni har:D gillar headern:D

2011-03-24 @ 22:54:36
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0