Onsdagen den 30 mars

Hejhej! Har precis kommit hem från Hemköp. Innan var jag med Claudia och Inez, vi gjorde typ inget.. Haha var inne på datorn och så. Skulle egentligen gått hem och varit hemma hos mamma om Stella var hemma, men det var hon inte. Så joinade Inez och Clåådia.
Men ja, till middag ska jag äta fiskpinnar och potatis.. För er som vill veta.. Haha, jag skriver så otroligt onödiga saker.
Men det går typ en blogg ut på, men ska försöka göra lite roligare saker.
Lägger upp ett Abercrombie collage jag gjort, om så önskas. Men ja, har en sak på gång som kanske kommer upp på bloggen.. Vad kan det vara? ... Sminkvideo? Rundtur i mitt rum? När jag sjunger? ...
We'll see.. Jaja, nu ska jag spela Stjärnplask! Det roligaste som finns. Vi hörs senare! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0