I'm gonna be a better blogger!

Hejhej, just nu sitter jag framför tvn med datorn och kollar på Magi på Waverly place. Hehe..
Usch, idag har jag vart jätte yr i huvudet, så fort jag typ vrider huvudet lite så snurrar hela jorden typ.
Handlar typ om mitt blodtryck, jobbigtjobbigt, men jaja. Är fortfarande yr, men hoppas det går över imorgon eller nåt!
Jaja, efter skolan gick jag hem till till Inez, med Inez självklart.. Vi spelade ett spel på hennes playstation 1.. haha.. Nerå, det var kul! Jag sög dock iof. Men jaja! Sen så åkte jag hem och nu sitter jag här, framför datorn och ska göra spanska läxan. Sen så ska jag förmodligen kolla på Greys Anatomy. Men jaja, nu ska jag äta nåt innat middag för annars svimmar jag nog. Vi hörs senare! Puss ♥
(det kommer förmodligen en tävling senare ikväll! HÅLL UTKIK)


Hahahaha.. att jag ens lägger upp den här! Gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0