Hej!

Rätt så konstig rubrik måste jag bara säga först.. Haha!
Hejhej iaf! Har precis kommit hem ifrån hemköp (y). Har inte kunnat blogga mycket alls idag.
Forum, sen direkt till syster sen handlat. Så fullt upp! Jaja, var ju iallafall i forum med Ebba, vi var där klockan typ tio i 11. Så när vi kom dit så var alla affärer stängda, kändes lite skumt.. Haha, jaja. Sen köpte jag lite saker och vi kollade på lite saker, sen åkte vi hem till Ebba i typ 20 minuter och fick träffa Vera! Iiiih! Hon är gudomligt söt! Även fast hon sov, men åh så liten! :') Efter 20 minuter så kom ju då pappa och hämtade mig och då åkte vi till min andra syster Victoria! Kul att träffa henne plus hennes barn Theo också!
Ja, sen åkte vi hem efter typ 2 timmar och så. Ja, det var väl ungefär min dag. Ikväll är det sista avsnittet av Solsidan också. Så det ska jag kolla på, men vi hörs senare. Ska lägga upp vad jag köpte och dagens outfit också.
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0