Godnatt


(jag härmar Ebba lite med bilden ovan lite så ni vet..)
Hej på er, sitter och "kollar" på tv. Har duschat, pluggat en överdrivet massa So.
Och nu sitter jag bara framför datorn. Men ska nog stänga ner den lilla saken snart.
Imorgon ska jag vara med Inez och Clådia. Najsnajs, så har jag So prov, hoppas det går bra för lilla mig.
Men jaja, kommer nog inte blogga mer ikväll. Ska sova snart. Trött tjej.
Ska äta nåt och prata lite med Ebbiiseen.. och kolla på Cougar town.
Vi hörs imorgon, godnatt alla fina ♥


Kommentarer
Postat av: N O R A ♥

Svar till Ellen:

för att min pappa bor i stan och jag är inte hos honom så mycket. så jag får skuldkänslor över att jag faktiskt kan träffa honom mer än vad jag gör.

2011-03-09 @ 18:42:51
URL: http://noraandermatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0