Godmorgon

Godmorgon allihopa! Idag är det söndag som dem flesta visste kanske? Haha, i alla fall. Idag så ska jag antingen till Forum med familjen eller bara ta det lungt hemma.. Har nästan inte gjort någonting den här helgen. Igår så kollade jag på Melodifestivalen och Eric Saade vann ju! Tyckte nog att det var bra, bara att texten är lite pinsam när han står där och sjunger om att han vill bli populär. Hoppas det går bra i Eurovision :) Har inte så mycket mer att säga, ska kolla på tv nu. Ha en bra dag, kram på er ♥


En liten bild på mina ögon ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asso jag tror inte att det är "jag vill" utan I will be popular betyder nog "jag kommer bli populär"

2011-03-13 @ 09:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0