Första inlägget för min del får bli en presentation


Jag heter Ebba, är 13 år. Fast jag fyller 14 om 12 dagar exakt. Jag bor utanför Stockholm tillsammans med min mamma 39 år, pappa 38 år, lillebror Valter 2 år, lillasyster Tilda 11 år. Vi bor i en villa och vi har även två stycken utekaniner som heter Molly och Harry. På fritiden tränar jag gymnastik, är med vänner, shoppar, bloggar, fotar m.m. Jag fotar med min familjs canon eos 450D som är väldigt bra tycker jag. Canon's systemkameror kan jag verkligen rekomendera ifall ni ska köpa en systemkamera, hehe. Lätta att lära sig helt enkelt. Vad ska man mer berätta om mig då? En liten rolig information är om ett exakt 11 dagar så är det beräknat att min lillasyster ska komma. Min mamma är då gravid. Ska bli jätteroligt verkligen. Men nu kommer jag inte på någonting mer att skriva.
Så vi höras senare, Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Ofelia

Jätte fin blogg!

Vem har gjort designen?

2011-03-05 @ 13:09:42
URL: http://baraofelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0