Barnvakt & läxor

Hejhej! Nu sitter jag i soffan och gör läxor och samtidigt kollar på film med Valter, jag och Tilda är barnvakt åt honom för mamma och pappa är på sjukhuset. Håller på att göra jättetråkigt engelskahäfte, sen ska jag träna på franskaglosorna tills på torsdag, fast kommer troligtvis inte hinna vara med på glosförhöret eftersom jag och Inez ska stå i köket och diska då.. Aja, idag hade vi dem vanliga ämnena. Engelska, läsning, matte, no, bild och sådär.
Tog bussen hem vid tre, åt mellis, kollade på tv, gjorde läxor. Som jag ska fortsätta med. Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

Vrf är dom på sjukhuset? :O <3

2011-03-08 @ 17:48:09
URL: http://majafurugard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0