Varm dag

Hejhej! Förlåt mig hjärteligt.. Har inte bloggat på två dar! Eller, jag bloggade igår men det kom tydligen inte upp.. Men ändå. Har inte tänkt på bloggen så mycket faktiskt. I sommar har jag och Ebba pratat om ett sommaruppbehåll. Jag kommer nog  ha ett sommaruppbehåll på den här bloggen. Men jag tror jag kommer blogga på någon annan blogg, typ ellenalmqvists.blogg.se eller nåt, men jag berättar isåfall. Idag har jag iaf badat med Ebba, Inez, Isabel, Claudia, Shailee, Hanna och Gabbe, och lite Louise, Ronja och Elin.. Tror det var alla! Haha, jag var jätte taskig idag btw. Puttade ner alla och drog av snöret till biknin.. Haha, jaja.. Lite taskig får man vara, nej nu är jag dålig. Man ska inte vara taskig!
Men jaja, nu är jag hemma hos pappa och lyssnar på musik från Vampire Diaries. Ska kolla på det nu också, sen äter jag middag och gör nåt. Men bloggar senare. Kram! ♥


Dålig bild, tagen med min ipod toutch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0