Min dag

Hejhej! Idag var jag med Inez istället för att vara hemma, men det var kuligt! Skulle nog blivigt lite rastlös här hemma annars. Men vi spelade sims för det mesta, eller ja.. Det var nog det ända vi gjorde.. Haha, sen så målade vi våra läppar helt svarta.. Men jaja! Nu skypar jag med Ebba och vi pratar om lite allt möjligt. Snart ska jag äta middag, sen vet jag inte riktigt. Men ikväll lite senare ska jag iaf kolla på Nitti Leaks. För er som ville veta alltså.

Imorgon så ska klassen iväg till ett badställe, Södersved, och bada! Det är "klassens dag" för nästan alla i hela skolan, och vi ska dit. Kommer nog bli bra! Förutom att det inte kommer bli så varmt imorgon, och då vill man ju inte bada.. Hehe, nejmen jag ska bada ändå. Efter det ska jag och Ebba till forum och kolla lite, jag måste typ köpa en kofta.
Men jag bloggar seanre. Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0