Test ( jag har väldigt tråkigt.)

Mini test. Rulla inte ner i förväg. Ta en fråga i taget och sätt ett X för det som stämmer. Och ett O för det som inte stämmer.















1. Dina ögonbryn är väldigt smalt noppade. (O)








2. När du tittar dig i spegeln rynkar du pannan och fixar med håret. (O)







3. Du får ångest när du är med en ”mindre cool person”. (O)









4. Du har alltid mycket push-up. (O)







5. Tuperar håret. - (O)








6. Du får ångest om du sitter hemma en kväll utan att träffa någon. (x/o) beror på, ibland ibland inte.







7. Din mobil betyder allt. (O) hahahhha nej jag hatar min mobil.







8. Du grät när playahead lades ner. (O) jag skrattade.






9. Du kan inte vara på en fest utan att dricka. (O)





10. Du har dålig kontakt med dina föräldrar. (O)






Varje X är ett poäng.

Summa - 0,5.

0-1 - Nej du är absolut inte fjortis.

2-3 - Nej men lite.

4-6 - Ja, du är ganska fjortis.

7-10 - Tagga ner lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0