My day

Hejhej! Idag har jag varit på Gröna lund med Ellen, kan förklara min dag lite mer detaljerat ifall någon vill läsa. Idag så vaknade vi tjugo i elva, ganska sent för att vara mig. Sen åt vi frukost och klädde på oss och allt sånt. Sen åkte vi runt kvart över tolv till Ellen, det tog ganska lång tid eftersom det var broöppning och sånt. Sen så fixade vi lite hos Ellen sen tog vi bussen halv två till Slussen. Då köpte vi varsin cheeseburgare på mc donalds, sen tog vi färjan över till Grönalund. Vi blev lite småirriterade på två tanter som trodde vi var nio år. NIO?! Vi är 14. Liksom.. tack. Haha, sen så kom vi till Grönan. Vi åkte Kvasten 6 gånger, blå tåget 3 gånger, slänggungan 1 gång, nyckelpigan 1 gång.. haha, lustiga huset 1 gång, lyktan 1 gång och kanske något mer. Ja juste! Radio bilarna 3 gånger. Sen så skjussade mamma och pappa hem oss vid halv åtta. När jag kom hem åt jag och har precis duschat och bytt sängkläder. Men nu så ska jag sätta mig och kolla på tv med familjen som jag inte träffat på länge känns det som! Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0