Mina sommarplaner!

Paris - Den artonde juli åker jag till Paris med min farmor och lillasyster Tilda. Stannar i tre eller fyra dagar, kommer inte riktigt ihåg. Ska bli jätteroligt :)

Tumblr_le0uw532vo1qzkj87o1_500_large

Danmark? - Det här är inte säkert, men ska kanske till Danmark i sommar. Inte helt säkert, men kanske. Isånna fall ska jag dit med familjen och vi ska vara på legoland, shoppa i Köpenhamn, gå på tivolit i Köpenhamn! Kuligt. :)

5395626601_80f852244d_z_large

Grönalund - Sen blir det även Grönalund några gånger, ska inte vara där varje dag precis men några gånger i sommar blir det ändå eftersom jag har guldkort. Grönan är aldrig helt fel, älskar att åka attraktioner! :)

522926266_62d94ad27c_z_large

Kompisar & familjen - Ska självklart vara med min familj och mina kompisar mycket!

Birthday3_large

Bada & sola - Såklart! Ett måste på sommaren helt klart. Ska bada supermycket iår. Och sola, måste bli brun!

Tumblr_lmglolzysi1qguwbzo1_500_large

Övriga saker - Jag och Lovisa pratade om att åka ut med hennes lilla båt nån dag, sen ska jag hoppa studsmatta och andra roliga saker! Åh vad jag vill ha sommarlov nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0