Hemma igen

Hej! Jag vet att jag inte har uppdaterat så jättemycket idag, men det är dagen innan skolavslutningen och jag har fullt upp helt enkelt. I alla fall, kom hem för en stund sen. Var med familjen och åt middag, köpte kofta till mig, köpte strumpbyxor till Tilda och sånt i Värmdö. Mötte även Inez där. Nu håller jag på att prova kläderna tills imorgon. Taaggad på sommarlov! ;) Men nu ska jag mata kaninerna och ta en regäl dusch tills imorgon. Puss ♥


Mitt hår lockigt, som jag även ska ha imorgon!

Kommentarer
Postat av: isabel

oh! fint!

2011-06-13 @ 21:43:41
Postat av: lovisa

Jag skulle ha laddat upp bilderna idag men min dator är hos pappa och jag är hos mamma<3 Gör det när jag har min dator igen!

2011-06-13 @ 22:13:49
URL: http://avlovisa.blogg.se/
Postat av: louise.

Jag ska också ha lockigt hår hah. Söt bild

2011-06-13 @ 22:27:47
URL: http://avloollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0