Hemma!

Hej alla! Längesen jag bloggade känner jag, nästan ett dygn sen. Haha ;) Nejmen jag har ju varit hemma hos Isabel med nästan alla tjejer i klassen, vi sov där. Vi hade jätteroligt och Isabel bor jättefint, och det tar 2 minuter att gå till havet. Så igår kom jag hem till henne runt fem, då började vi med att fixa med täckena och sånt. För vi skulle sova i ett hus dem har på deras tomt. Sen så hoppade vi studsmatta, pratade och sånt. Sen åt vi grillade hamburgare och korv som hennes mamma och pappa lagat. Jättegott! Sen åt vi efterrätt som var jordgubbar, glass, marsmellows, chokladsås, strössel och grädde. Sen gick vi ner och bastade och badade i havet. Det var iskallt, men doppade mig faktiskt några gånger. Sen gick vi tillbaka när klockan var elva, då tog vi fram snacks och kollade på en lite läskig film. Sen pratade vi, satte på en annan film. Somnade halv fyra. Vaknade runt kvart i tio. Då kollade vi på film, sen åt vi frukost, hoppade studsmatta, var ute, solade, gick ner till havet, städade. Vi måste verkligen göra om det någon gång! Nu är jag hemma och har ätit lunch. Ska strax packa upp mina saker, och sen duscha! Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0