Cougar Town

Hej hopp! Sitter och kollar på cougar town medans jag dricker varm oboy och äter yogurth.
Har precis kollat på desperate housewifes, usch vad sorligt och bra avsnitt det var!
Jaja, iaf. Förlåt för min sämsta uppdatering, men för ett tag sen mådde jag jätte dåligt, näringsbrist, ont i huvudet, trött, och solsting, det säger sig själv. Så kände inte för att blogga. Men nu är det bättre, så det är ju skönt. Men imorgon iaf så ska jag och några andra tjejer kanske till stan och äta middag där och lite så! Blir ju mysigt. Men nu måste jag sluta, vi hörs imorgon. Godnatt alla fina ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du svara på frågorna om Iphoden? :)

2011-06-08 @ 15:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0