Chillday

Hejhej! Mindag har varit rätt så chillpill.. Vid 1 åkte jag, pappa och Susanne och badade. Det var jättevarmt i vattnet!
Awesååm. Badade inte så mycket för att det känns lite skumt att simma runt helt själv.. Men jaja, lite badade jag iaf!
Sen så åkte vi hem, och pappa handlade middag. Jag hoppade lite stutsmatta (det här låter som en berättelse..) Sen så kom pappa hem och lagade mat.. Haha, vi åt kött och klyftpotatis! Det var extreeemely yummie.. Sen kollade jag på John Tucker must die, har sätt den 100 gånger men den är så bra.. Hehe, jaja nu ska vi äta jordgubbar och kladdkaka senn så vet jag inte. Jag bloggar mer senare. Kram! ♥
25764409_large25764409_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0