We just wanna make the world dance

Hej alla läsare! Kom nyss innanför dörren faktiskt, och ska aldeless strax hoppa in i duschen.
Kan berätta om min dag. Runt klockan tjugo i tolv så gick jag ner till bussen och kom fram till sjön klockan tolv för att möta Julia och Lovisa. Vi gick direkt till Hemköp och köpte oss godis och dricka. Jag köpte en marabou och Geisha. Och även en Trocadero.
Sen gick vi till sjön igen, satte oss på bryggan och pratade i säkert en och en halvtimme. Vi tog även bilder som nog kommer upp ikväll antar jag? Eller imorgon!

Sen efter det gick jag, Lovisa och Julia hem till Julia och hoppade studsmatta en rätt lång stund. Men jag gjorde illa foten, eller jag hoppade och så fick jag in ett barr eller något vasst in i mitt sår så fort jag hoppade där så sved det grymt mycket. Men nog om det. Sen hämtade hela familjen mig och vi åkte till Zetas och köpte blommor, åkte till Mc donalds och köpte glass sen åkte vi och handlade på Ica Maxi. Fick även en bok och en ny deodorant. Behövdes! Nu är jag hemma och ska hoppa in duschen sen blir det lasagne. Det är lite småtråkigt för jag och min familj ska inte ner till brasan ikväll, för det blir tajt med middagen och sen är Vera så liten och det är inte bra om ohn får så mycket rök på sig osv.. Det är typ första året jag inte går och kollar på brasan. Men det får bli en mysig hemma dag istället! Nu känner jag inlägget blev jättelångt! Men puss och kram ♥

Minishoppingen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0