Söndags känsla

Godmorgon, sitter framför tv:n med datorn.. Haha, typiskt mig. Idag så ska jag göra nåt, kanske vara med någon, vet inte riktigt. Har en söndags känsla, lite ångest för att det är måndag imorgon och vi har matte & spanska prov 10 över 8.. Jätte kul! Verkligen..
Men i alla fall! Nu ska jag äta frukost, sen ringa nån och fixa mig.
Vi hörs senare under dagen, puss! ♥

PS. Är det bara för oss det inte fungerar att kolla statestiken?..


Jag just nu, trött, morgonfrilla, och osminkad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går inte på min oxå... -.-

2011-04-10 @ 09:58:29
Postat av: Maja

Nej, de funkar inte för mig heller!! <3

2011-04-10 @ 10:57:09
URL: http://majafurugard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0