Saker som är bra & dåliga just nu



Vårvädret - Det är den största hissen just nu. Gud vad jag älskar vädret.. Det är så himla härligt att det är vår. Jag och Ellen var ute hela dagen idag. Åt glass, hoppade studsmatta osv.. Man kunde gå i t-shirt utan att man ens frös! Då är det verkligen vår på riktigt! :)
Studsmatta - Det är kul att det är vår nu och att man kan börja hoppa studsmatta igen, haha. Älskar att hoppa studsmatta.
Påsklov - ÄLSKAR att det är påsklov. Imorgon, hela nästa vecka och måndagen veckan efter det! Riktigt trevligt!



♦ Förkyldning - Det är inte alls roligt, jag håller på att börja bli förkyld. Inatt så fick jag jäätteont i halsen. Gjorde verkligen grymt ont och det känns likadant nu.
Sen är jag svullen i halsmandlarna och känner mig snuvig. Lovar att jag vaknar upp imorgon och är jätteförkyld. GAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0