Onsdag

Hejhej & Godmorgon! Nu så har jag precis gått runt och bärt på Vera en liten stund och kollar på Vakna med the voice. Innan det åt jag även frukost och fixade mig så jag är i stortsett klar. Ska bara fixa lite smågrejer innan jag går till bussen om 20-25 minuter. Idag är det en rätt slapp skoldag med matte, musik, gympa, lunch, so & no. Men jag tror inte jag ska vara med på gympan för jag har ont i halsen. Efter skolan ska jag bara hem och plugga inför provet imorn. Men vi får höras lite senare.
Slänger säkert in något inlägg i skolan, annars hörs vi senare i eftermiddag. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: E'

Har du slutat på gymnastik? :)

2011-04-13 @ 08:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0