Never say never

Hejhej! Är hemma nu, och sitter och lyssnar på.. Never say  never.. ;p
Bion var jättebra faktiskt, man fick mycket bättre intryck av honom efter man sett filmen! Kan i alla fall berätta lite om min dag. Först var det skola, skoldagen var helt okej. Sen tog jag och Louise bussen till slussen, sen tunnelbana till Medborgarplatsen sen gick vi runt och kollade lite, köpte en kjol och ett läppglans på hm. Sen så såg vi bion! Som då var väldigt bra, tips till er som inte har sett den: Se den! Det är absolut värt att se den. Sen efter bion som slutade halv fem, gick jag och Louise på Bikbok, Gina tricot, Makeupstore, Glitter och lite andra affärer och kollade. Hittade ingenting då. Sen tog jag bussen hem, ska strax äta thaimat också. Men vi hörs senare! Puss ♥

806292-11-1301851845515_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0