Måndag


Och sitter och äter mellis, två ostmackor och apelsinjuice. Mums, mums. Fast åt nyss upp mina mackor så sitter bara och dricker juice nu, haha. Intresseklubben antecknar! Idag i skolan hade vi först matteprov 8.10, vet att jag hade något småfel men det är ju sånt som händer antar jag. Sen efter provet så hade vi typ håltimme för vi hade ingen gympa. Så, jag, Louise och Claudia gick hem till Claudia och pratade lite och sånt. Sen gick vi tillbaka och hade franska, lunch, franska, engelska och hemkunskap. Men nu så måste jag plugga till provet på torsdag, har 107 glosor/meningar som jag ska kunna. Haha, helt sjukt.. Så mycket plugg varendra dag nu innan torsdag.
Skönt att det är lov nästa vecka iaf! Men vi hörs, Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0