Lovisa har gått

Hejsan! Idag så har jag varit ute ungäfär hela dagen så har inte haft möjlighet att blogga, sen har ju varit med Lovisa också! :-D Kan berätta lite om min dag. Hon kom hit runt halv två, då åt jag först lunch för jag hade inte gjort det (hon hade gjort det). Sen hoppade vi studsmatta rätt länge, sen bestämde vi oss för åka till en sjö och äta glass. Så då gick Lovisa hem till sig och hämtade pengar och så. Sen möttes vi på bussen, vi köpte glass och läsk. Jag köpte en mini Ben and jerry burk som har kommit till GB! Sen köpte jag en trocadero. Vi satte oss på bryggan och pratade, drack och åt. Vi mötte även Carro och Louise som badade. Och det har varit jättefint väder! Sen åkte vi till mig igen, åt middag och hoppade studsmatta. Vi har haft jätteroligt! Nu ska jag duscha, kolla på tv och äta melon. Hoppas ni har haft en bra måndag! Puss!


Den här tjejen har jag varit med idag

Kommentarer
Postat av: Julia

Kan inte vi tre göra nåt nån dag?!

Puss!

2011-04-25 @ 19:48:40
URL: http://justjuliaa.blogg.se/
Postat av: sara

Fin blogg du har. Duktiga ni är på att göra header och sånt :)

2011-04-25 @ 20:56:11
URL: http://lovesarizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0