I mitt påskägg

Clean Parfume

kk_bag_candy_presentation

 

Godis & parfym från Clean! Tack så mycket mamma och pappa. Somsagt så letade jag nyss efter mitt påskägg av familjen precis. Fick en parfym från Clean som luktar jättegott, sen fick jag en massa godis också. Gott! Mitt påskägg var gömt på ett jättesvårt ställe, gick runt och letade över hela tomten hur många gånger som helst. Det låg under någon vattenslang eller vad det nu är, man såg det verkligen inte. Men nu så ska jag följa med pappa och handla lite på Melanders och så. Bloggar senare. Puss och Kram ♥

Vad har ni fått i erat påskägg? Godis? Någon liten present?


Kommentarer
Postat av: Semhar

GLAD PÅSK!

2011-04-23 @ 15:25:03
URL: http://semhartecle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0