Hemma från bowlingen

Hej på er! Nu sitter jag i min säng, har satt på mig mjukiskläder, ätit lite kakor och en macka. Vart lite hungrig för jag åt inte speciellt mycket till lunch, för vi hade bråttom. Men kan berätta om min dag i alla fall!

Ellen och hennes pappa hämtade upp mig kvart över tolv. Sen åkte vi till Sickla och hennes pappa släppte av oss. Då gick vi och kollade runt lite i affärer, det supersnygga linnet som jag tänkte köpa var jättestor i armarna så kunde inte köpa det. Jaja! Men jag köpte i alla fall två supersnygga ringar. En korsring, och en rosettring. Visar senare! Sen gick vi och åt på Mc donalds, och sen skyndade vi oss till bowlingen. Vi spelade en timme, och jag gjorde två strikar! Jag brukar annars aldrig göra strikar. Fast jag är inte så duktig på bowling precis, men idag hade jag faktiskt tur. Sen så fick jag skjuss hem och nu sitter jag här.

Vi hörs senare ikväll. Min kväll kommer bli lugn, ska duscha, äta lasagne och kolla på tv! ^^
Men vi hörs lite senare, Puss och Kram! ♥


Kommentarer
Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: lördagens bloggar är utsedda! om det inte blev du har du en chans idag igen, :D

2011-04-02 @ 16:49:05
URL: http://haidis.se
Postat av: N O R A ♥

måste bara säga att du är otroligt söt. haha! i skolan brukar jag alltid typ peka på dig och ba; hon är så sjukt jädrans söt . hahahaha .

kram på dig

2011-04-02 @ 17:36:10
URL: http://noraandermatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0