Goodnight

Hejhej! Nu sitter jag i soffan och tränade nyss igenom min engelskaredovisning som ska vara klar tills imorgon.
Sitter även och dricker juice och kollar på lite Lyxfällan, haha. Ikväll så har jag skypat med Inez och Ellen ang. morgondagen ;) Haha. För efter skolan imorgon så ska jag, Ellen, Inez och kanske Cleo? Dem hade pratat med henne iaf, åka in till stan och shoppa & fika efter skolan. Sen så tar jag och Ellen bussen hem till mig och sover hos mig. Roligt, roligt! Men nu ska jag kolla klart på programmet, plocka fram kläder tills imorgon, borsta tänderna, packa väskan osv.. Men vi hörs imorgon! Godnatt alla läsare, sov så gott ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

gud va fin bild på dig sööötis<3

2011-04-16 @ 17:25:05
URL: http://avloollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0