En tråkig dag

Hej alla bloggläsare!

Hoppas ni har haft en rolig dag, det är ju superfint väder ute. Det kanke inte är precis lika varmt som igår och förigår men det är ändå skönt väder. Det ska vara superfint väder hela veckan (allafall måndag - torsdag) och då vill man inte direkt ligga sjuk hemma som jag har gjort. Vill verkligen bli frisk. Men har fortfarande lite ont i halsen och är jätteförkyld + hängig. Så idag har jag ätit lunch & marabou, kollat på tv, suttit vid datorn.. Typ min tråkiga dag.
Om en timme ska jag även äta middag. Blir pasta med skinksås. Sen ikväll blir det tv & så.
Ha en bra kväll. Puss ♥ Och förlåt för ett extremt tråkigt inlägg.. Men det är ju alltid något eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0