Ballerina

Hejhej! Nu sitter jag i soffan, kom nyss hem från skolan. Eller kom hem för ca. 1 halvtimme sen! Sen dess har jag suttit och pratat med mamma samtidigt som jag åt en macka och ballerina kladdkaka, mumsigt mumsigt. Skulle egentligen varit med Maja, men hon skulle ha dans så det gick inte så jag ska passa på att plugga lite inför matteprovet nästa vecka. Jag är faktiskt inte så jättenervös, hehe. Idag i skolan så var det först matte, sen hade vi musik och jobbade med våra musikvideos/låtar. Sen hade vi gympa (körde badminton). Sen lunch. På so:n och no:n håller vi på med våra rymdenfilmer. Sen gick jag faktiskt hem från skolan, orkade inte vänta på bussen och det var väl skönt att gå hem för en gångs skull. Men nu så ska jag fixa iordning en liten fototävling som kommer strax, håll utkik efter den om en stund! Puss och kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0